The Gambler Se Film Online Gratis


The Gambler En fantastisk og forfriskende film indstillet i det interessante for fans. Det holder konstant et smil på dit ansigt med store griner, spot-on casting og fantastisk handling. Soundtracket er helt fantastisk, et Jazz infused soundtrack er en perfekt pasform. Historien er også ret mørk og ganske interessant.

Det er en film, der kan nydes af hele familien. Det gør for stor familie sjov.

Så i sidste ende, jeg kan ikke anbefale denne film nok, Jeg har haft fornøjelsen at se.

Filmens plot og underplotter er fyldt med moral, humor og renhed. Tilføj til, at dette gør denne film til en favorit.

The Gambler Stream Danske Film.


Hvad en film, for unge og gamle. Vil gøre dig juble og glæde og griner indtil din mave gør ondt og græde, hvis din en stor softy. En film kan du se gang på gang. Farverig og fornøjelig

Jeg er lige færdig med at se denne film for første gang. Jeg havde høje forventninger, da det kom fra denne film. Mine forventninger blev opfyldt og overskredet. Denne film er fremragende.

Tegnene trækker dig ind i historien og fører dig til en perfekt afslutning.

Filmen tager mange kloge vendinger og holder publikum engageret i filmen. Den fungerende udseende fantastisk for sin tid og år er gået siden den dag, den blev udgivet og stadig.


  • Varighed : 2h 30 min.
  • Video : 720p-1080p-1080i HDTV 1920×1080-1280×720-1440×1080 .
  • Overordnet opfattelse : 4892
  • Genre :
  • Alle større sprog tilbydes.
  • Download : 9889
  • Sprog : Engelsk-Dansk
  • År : 1997.
  • Filtype : AVCHD.
  • Mega hurtig loading tider.
  • Oversættelse : DK, EN, FR, DE, CS, KR, DR, AO, NU, DV, OR, FD, PT, OS.
  • Kæmpe filmsamlinger.
  • Filtype : DAT.
  • IMDB Rating : 8.1/10 (31217 Stemme).


  • Historien er fantastisk i denne film og meget nem at følge. Denne film fortsætter med at udvikle plottet og tegnene indtil sidste øjeblik. Definitivt skal se og en ekstremt intens og sjov film.

    The Gambler 1997 Se Nye Film Online


    Det var en god film jeg set, Jeg har set denne film mange gang, Jeg har simpelthen ikke tid, men ved denne lejlighed er tingene forskellige.

    Denne film kunne have været så god, men det er virkelig forfærdeligt. Jeg er en totalfortaler for at have det sjovt på film og suspendere tro, men i denne film, selv forsøger at gøre det afbrydes af chokerende tegn med chokerende linjer.

    Hvis folk reagerede i det virkelige liv som mange af disse gør i filmen, du kunne forledes til at skyde dem på sigt. Det er faktisk en temmelig sjov film i slutningen jeg bare wana sige én ting, jeg elsker denne film

    Kommentarer